Που μπορώ να βρω το έργο που αποθήκευσα ;
Για να συνεχίσετε τον σχεδιασμό του αποθηκευμένου έργου σας , αρχικά θα πρέπει να κάνετε "Σύνδεση" στον Λογαριασμό σας και έπειτα να μεταβείτε στo πεδίο "Myikona Έργα"
*Η επιλογή αποθήκευσης των έργων , είναι διαθέσιμη στην περίπτωση που είχατε ξεκινήσει τον σχεδιασμό κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό σας ή δημιουργώντας λογαριασμό.
Related Articles
Που μπορώ να βρω το έργο που αποθήκευσα ;
Για να συνεχίσετε τον σχεδιασμό του αποθηκευμένου έργου σας , αρχικά θα πρέπει να κάνετε "Σύνδεση" στον Λογαριασμό σας και έπειτα να μεταβείτε στo πεδίο "Myikona Έργα" *Η επιλογή αποθήκευσης των έργων , είναι διαθέσιμη στην περίπτωση που είχατε ...
Έχω ξεκινήσει τον σχεδιασμό ενός προϊόντος , ποιο είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα που μπορώ να το επεξεργαστώ;
Από την στιγμή που θα ξεκινήσετε τον σχεδιασμό ενός προϊόντος , έχοντας κάνει είσοδο στον λογαριασμό σας ή δημιουργώντας λογαριασμό , έχετε τη δυνατότητα αποθήκευσης και εκ νέου επεξεργασίας του έργου σας για 3 μήνες . *Για να συνεχίσετε τον ...
Έχω αγοράσει ένα κουπόνι μέχρι πότε μπορώ να το χρησιμοποιήσω ;
Η ημερομηνία λήξης των κουπονιών αναγράφεται στο email που λάβατε με τον κωδικό του κουπονιού σας . Στην περίπτωση που έχετε χάσει το συγκεκριμένο email μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας , ώστε να σας το προωθήσουμε εκ νέου . Σε περίπτωση που έχει ...
Έχω ξεκινήσει τον σχεδιασμό ενός προϊόντος , ποιο είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα που μπορώ να το επεξεργαστώ;
Από την στιγμή που θα ξεκινήσετε τον σχεδιασμό ένος προϊόντος , έχοντας κάνει είσοδο στον λογαριασμό σας ή δημιουργώντας λογαριασμό , έχετε τη δυνατότητα αποθήκευσης και εκ νέου επεξεργασίας του έργου σας για 3 μήνες . *Για να συνεχίσετε τον ...
Εφαρμόζω το κουπόνι μου και εμφανίζεται το μήνυμα "Το κουπόνι δεν υπάρχει"
Σε αυτή την περίπτωση ο κωδικός που εισάγετε δεν είναι ορθός . Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε ορθά τον κωδικό κουπονιού σας , όπως αναγράφεται στο email που σας αποστείλαμε κατά την αγορά του ή επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας τον προωθήσουμε εκ νέου . * ...