Έχω αγοράσει ένα κουπόνι μέχρι πότε μπορώ να το χρησιμοποιήσω ;
Η ημερομηνία λήξης των κουπονιών αναγράφεται στο email που λάβατε με τον κωδικό του κουπονιού σας . Στην περίπτωση που έχετε χάσει το συγκεκριμένο email μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας , ώστε να σας το προωθήσουμε εκ νέου .
Σε περίπτωση που έχει παρέλθει ο προκαθορισμένος χρόνος χρησιμοποίησης του κουπονιού σας , σας ενημερώνουμε ότι τα κουπόνια ανανεώνονται αυτόματα στο καλάθι αγορών και οι χρεώσεις τους περιγράφονται παρακάτω:
- 0.99€ για 1-10 ημέρες
- 1.99€ για 11-30 ημέρες
- 2.99€ για 31-60 ημέρες
- 4.99€ για 61-120 ημέρες
*Μετά το πέρας των 120 ημερών από την αρχική ημέρα λήξης του/των κουπονιού/νιων σας , η αξιοποίηση τους δεν θα είναι δυνατή.
Related Articles
Το κουπόνι μου έληξε , τι γίνεται στην συγκεκριμένη περίπτωση;
Τα κουπόνια ανανεώνονται αυτόματα στο καλάθι αγορών μετά την ημερομηνία λήξης τους και οι χρεώσεις τους περιγράφονται παρακάτω: 0.99€ για 1-10 ημέρες 1.99€ για 11-30 ημέρες 2.99€ για 31-60 ημέρες 4.99€ για 61-120 ημέρες Μετά το πέρας των 120 ημερών ...
Έχω αγοράσει κουπόνι για ένα Καμβά HD , πως το εφαρμόζω ;
Αρχικά , θα πρέπει να δημιουργήσετε τον Καμβά σας , ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία: 1. Επιλέξτε το σχέδιο & την διάσταση του Καμβά που επιθυμείτε από εδώ: Επιλογή Καμβά HD 2. Πατήστε την επιλογή "Ξεκίνησε Τώρα" και εισάγετε τις φωτογραφίες ...
Έχω πραγματοποιήσει την πληρωμή μου , πότε θα λάβω το κουπόνι μου ;
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής "Χρεωστική/Πιστωτική Κάρτα" ή "Paypal" , το κουπόνι θα σας αποσταλεί άμεσα μετά την πραγματοποίηση της πληρωμής σας , στο email που δηλώσατε . Εάν δεν λάβετε το κουπόνι σας μετά την ολοκλήρωση της ...
Πως μπορώ να ενημερωθώ για το στάδιο της παραγγελίας μου ;
Για να δείτε το στάδιο της παραγγελίας σας μπορείτε να κάνετε "Σύνδεση" στον Λογαριασμό σας και έπειτα να μεταβείτε στo πεδίο "Παραγγελίες" . Στην στήλη "ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ" εμφανίζετε το στάδιο της παραγγελίας σας . Στην περίπτωση που η παραγγελία σας ...
Εφαρμόζω το κουπόνι μου και εμφανίζεται το μήνυμα "Το κουπόνι δεν υπάρχει"
Σε αυτή την περίπτωση ο κωδικός που εισάγετε δεν είναι ορθός . Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε ορθά τον κωδικό κουπονιού σας , όπως αναγράφεται στο email που σας αποστείλαμε κατά την αγορά του ή επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας τον προωθήσουμε εκ νέου . * ...